HIT-Tour

Korte intensieve trainingen waarbij je gaat oefenen met een trainingsactrice. Op deze manier kun je snel aan de slag met het geleerde!

Bekijk hieronder het trainingsaanbod in onze HIT-Tour. Wil je je inschrijven voor één of twee losse trainingen? Doe dit van via de aanmeld-link onderaan de trainingsuitleg. Wil je inschrijven voor de hele dag? Klik dan op het blauwe pijltje rechts van deze pagina.

Training: Gastgericht werken

De ideale gastgerichte omgeving

Nèt even dat stapje extra zetten voor jouw gast zodat de gast zich echt welkom voelt.Dat is toch waarvoor je het als hospitality-medewerker doet! Werken met mensen is wat je altijd al hebt willen doen. Juist daar krijg je energie van.

Creëer een gastgerichte omgeving voor elke gast

In de praktijk werkt het toch wel een beetje anders. Wat de ene gast als gastgericht ervaart, ervaart de ander misschien wel als bemoeizuchtig. Mensen zijn niet allemaal hetzelfde en willen ook niet allemaal op dezelfde manier behandeld worden. Want iedere gast komt met zijn of haar eigen verwachtingen naar jouw bedrijf en daarom is het lastig om het iedereen naar de zin te maken. Het is daarom handig om je gast te kunnen lezen.

Hoe word ik de perfecte gastheer of gastvrouw?

Tijdens de training ‘Gastgericht werken’ krijg je inzicht in jouw rol als gastheer/gastvrouw.  En ga je aan de slag met de wensen en behoeften van de gast en kom je er achter welke gasttypes er zijn om zo een optimale gastgerichte omgeving te creëren voor elke gast!

 De training is iets voor jou als jij:

  • Denkt dat je heel vriendelijk bent, maar de gast ervaart dat niet als zodanig.
  • Graag wilt weten hoe je overkomt op de gast
  • Je best wilt doen om iedere gast naar de zin te maken

Wat levert de training Gastgerichtheid je op?

  • Een helder beeld over hoe je overkomt op de gast
  • Je leert de verschillende gastprofielen kennen
  • Je krijgt handvatten om nog beter in te spelen op de wensen/behoeften van de gast.

Training: Omgaan met gedoe

Ons gedrag op de werkvloer

Een werkomgeving met fijne collega’s, prettige gasten, veel plezier en prettige samenwerkingen; wie wil dat niet?! Toch ontkomen we in de praktijk niet altijd aan onenigheden, onbegrip en weerstand. Zowel in het contact met collega’s als ook met gasten. Iedereen zit namelijk anders in elkaar. En dat maakt de communicatie met anderen er niet altijd makkelijker op.

Helaas heb je niet de volledige invloed op het gedrag van de mensen om je heen. Waar je wél invloed op hebt, is jouw kijk op de situatie en het ontwikkelen van je eigen vaardigheden.

Creëer een ideale werkomgeving

Wanneer je begrijpt waar de weerstand bij jezelf of bij anderen vandaan komt, kan dit de kijk op een situatie vaak verhelderen. Als je ook leert om vaardiger te worden in het voeren van deze gesprekken lukt het jou ook om beter met dit soort situaties om te gaan.

Tijdens de training ‘Omgaan met gedoe’ zoek je uit hoe jij als persoon in elkaar zit. En ga je met andere deelnemers en een trainingsacteur aan de slag. Je leert verschillende gesprekstechnieken die je kunt inzetten, zodat je in diverse situaties in de praktijk vaardiger wordt!

De training is iets voor jou als jij:

  • Regelmatig weerstand bij jezelf of bij anderen ervaart tijdens je werk met gasten
  • Het lastig vindt om met bepaald gedrag van anderen om te gaan
  • Merkt dat je werk en gemoedsrust hier onder lijden
  • Niet weet hoe je hierover een gesprek moet aangaan

Wat de training ‘Omgaan met gedoe’ je oplevert :

  • Je leert hoe je als persoon in elkaar zit en wat dit zegt over het gedrag waar je moeite mee hebt
  • Je krijgt kennis over verschillende gesprekstechnieken die je direct kan inzetten
  • Je hebt geoefend met deze gesprekstechnieken, waardoor je in de praktijk vaardiger bent in lastige situaties.

Schrijf je hier in voor de hele dag!

HIT-Tour - Recreatie Trainingen
038 - 2001555 info@recreatie-trainingen.nl