038 - 2001555 info@recreatie-trainingen.nl

HIT-Tour

Wat levert mij het op:

  • Concrete, direct toepasbare handvatten
  • De belangrijkste theoretische achtergrond
  • Tijdwinst! (geen lange reistijd naar een trainingslocatie)

Gasten leren lezen

Onze ervaring is dat elke medewerker zichzelf eigenlijk wel gastvriendelijk vindt. De vraag is natuurlijk of een gast dat ook zo ervaart.
In onze training leren we de deelnemers in eerste instantie naar het eigen gedrag te kijken om vervolgens de slag te maken om het eigen gedrag te kunnen voegen naar het gedrag dat de verschillende gast het liefste ziet. Natuurlijk binnen de kaders en richtlijnen van het bedrijf.

Onderwerpen

  • De gastreis (customer journey)
  • Niveau’s van persoonlijk functioneren (Hannah Nathans)
  • Persoonlijke Gerichtheden (Bureau HTM)
  • Leefstijlvinder (BSR-model)

Wat levert het mij concreet op:

  • Kennis van het WIO principe
  • Kennis van de verschillende gerichtheden/drijfveren (kleurtjes) van gasten
  • Concrete ervaring door oefenen met acteur!
  • Leren door kijken naar collega’s
  • Direct toepasbare handvatten

Omgaan met gedoe

Gedoe met gasten is helaas van alle tijden en zal er ook altijd blijven. Om de doodeenvoudige reden dat er nu eenmaal verschillende belangen spelen. Of het nu gaat om de Covid-19 regels, of om andere regels of afspraken binnen het bedrijf, de kans is groot dat er ergens een keer een verschil van inzicht ontstaat tussen de medewerker en de gast of tussen medewerkers onderling.

In onze training leren we de deelnemers om zo effectief en de-escalerend als mogelijk om te gaan met gedoe!

Onderwerpen:

  • Escalatieladder van Gleisl
  • ABCD Model
  • Verschillende soorten “gedoe”
  • Effectieve gesprekstechniek

Wat levert het mij concreet op:

  • Kennis van de escalatieladder van Gleisl
  • Kennis van soorten “gedoe”
  • Concrete ervaring door oefenen met acteur
  • Leren door kijken naar collega’s
  • Direct toepasbare handvatten

Verkopen (het (on)gemak van bijverkoop)

Verkopen wordt vaak als een bijna “vies” woord gezien. De gedachte dat alle medewerkers een
commerciële verantwoordelijkheid hebben binnen het bedrijf bezorgt veel medewerkers al de zenuwen. In onze training laten we de deelnemers zien dat verkopen juist niet gaat over het opdringen of pushen van de gast om iets te kopen, maar dat het gaat om een relatie opbouwen met de gast van waaruit vanzelf extra verkoop volgt.

Onderwerpen:

  • Beinvloedingstheorie van Cialdini
  • Commerciele gespreksvoering

Wat levert het mij concreet op:

  • Kennis van beinvloedingstheorie Cialdini
  • Concrete ervaring door oefenen met acteur
  • Leren door kijken naar collega’s
  • Direct toepasbare handvatten

Praktische informatie

2 uur

Bij jou in de regio

€ 150,- (ex. BTW) p.p.




Direct inschrijven

Laat je adviseren

Heb je vragen of heb je twijfels of dit bij jouw past? Bel met René Drost voor meer informatie.